nl-louboutin.reismee.nl

Wat is tolerantie?

Wat is tolerantie? Wanneer een voet in de paarse bloemblaadjes, de smaak zal blijven in zijn arm en voeten, dat is tolerant!

Lucht wolken tegemoet ieder, ongeacht hun schoonheid en lelijkheid, het is uiterst uitgestrekte hemel;Christian Louboutin

Elke steen berg beschutting, ongeacht hun grootte, zodat majestueuze bergen;

Elke meegaand meer dan de zee golven, ongeacht hun intonatie, dus de grote grenzeloze zee.

Tolerantie is het smeermiddel van de mens, met de tolerantie, minder geschillen over de aarde, meer van een rustig, veel minder vijandig, wat mooier. Met tolerantie, zal de mens tot een beter paradijs.

Geassocieerd met een eeuwenoude schreef: en voor de wereld familiestuk, en tolerantie voor de wereld van gas Dan. Dit betekent dat zolang tussen mensen in harmonie kunnen leven, is de hele wereld het meest waardevolle bezit, niet zo lang vasthouden aan het ene woord, dan diepe conflicten opgelost kunnen worden verdragen.

Vergeet niet andere mensen is goed, vergeet andere mensen is slecht, wordt u in de hemel gelukkig en vergevingsgezind te vliegen gratis!

God gaf ons hetzelfde leven, toen het bij ons aan het einde van het leven, kan worden achtergelaten wat is het? We vertrekken anderen wat is het? Leren om anderen te vergeven, maar ook behandelen hun eigen manier. Leven, is de tolerantie in het breder en breder. De tijd zal het verdunnen van de pijn, maar waarom zouden we wachten tot tijd om het te verdunnen? Leren al vroeg te vergeten, om zo snel mogelijk te vergeven, zo snel mogelijk van het leven genieten, zal het leven een mooie dag meer dan jij?

Jaren van de Verenigde Staten, is dat het niet zal terugkomen na het verstrijken van de tijd. Dagen in de meer beperkte de goede tijden, dat wil zeggen, het uitbreiden van hun leven!

Leer te vergeven, in onze oude dag, zul je het leven van elk eindpunt te vinden is niet langer spijt veroorzaakt door smalle, zal het geluk om het leven van anderen en hoogtepunten. Immers, alleen de Verenigde Staten, is eeuwig!

Water is duidelijk dat er geen vis, geen mensen van de politie vrienden. Een persoon moet de mogelijkheid hebben om Yuannu en schaamte tegemoet te komen, plus all-inclusive houding van goed en kwaad Xian Yu, om te kunnen tolerantie van anderen.

Shuttle in de uitgestrekte zee van de mensheid in het gezicht van een kleine fout, meestal een flauwe glimlach, een vriendelijk woord van verontschuldiging, waarmee beer met dien verstande dat het tolerant is, in het menselijk leven, vaak te wijten aan een kleine, een niet Merk op dat als mensen niet begrijpen of niet vertrouwd, maar niet veeleisend elke persoon, rechtspersoon van het hart te hebben tot de kern van Shu-Shu, die tolerantie hebben. De zogenaamde 'Behandel anderen, niet opleggen aan anderen 'is ook reden voor dit appartement.