nl-louboutin.reismee.nl

Vijftig-first, begrip

Vijftig-first, begrip
Vrouw in de keuken koken. Naast haar man is zeurende non-stop: langzaam. Wees voorzichtig! Het vuur ook.louboutin shoes

Snel draai de vis over. Een snelle schop up, te veel olie! De tofu nivellering het. Ouch, pot scheef! '
'Please shut up!' De vrouw flapte eruit: 'Ik weet hoe om te koken. '
Natuurlijk begrijpt u, mevrouw, 'de man antwoordde rustig:
'Ik wil dat je weet, ik was het rijden als je naast het geklets, hoe ik me voel.'
[Vrienden] Xuexi.la leerervaring: het leren om anderen te begrijpen is niet moeilijk, zolang je bereid bent om serieus te staan ??in elkaars standpunt en positie van de weergave.Christian Louboutin

http://www.vijftigplus.nl/nllouboutin/blog/negenenveertigste-dankt/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!