nl-louboutin.reismee.nl

2012 lente-zomer fashionweek op de "bloem bloemen schoonheid schoenen"

2012 voorjaar zomer fashionweek van Toon veld Shang, prachtige van kleding laten we zien heeft meesters waren van prachtige van voor, maar de voeten van de mode ook niet worden genegeerd, geopend met plotseling besteed schoenen,louboutin shoes
laten we vergeten heeft is komt van de winter, leek lente heeft tot we gaan naar, nu op naar inventaris over deze modeweek Shang van 'besteed verbruikte U.S. schoenen', zie plezier vol mooie schoenen schoen!

Is ongetwijfeld het meest indrukwekkende is het paar Ashish schoenen en bloemen op de show, dit is een knappe paar korte laarzen, plug bloem bloemen gras onmiddellijk na voorjaar vol verse vitaliteit. Dit zeer originele DIY iedereen kan beginnen met het proberen om de exclusieve, eigen stijl te creëren.

Burberry, Prorsum seizoen voorChristian Louboutinveel van de meer exotische technieken van weven, geweven wiggen schoenen in de lente en zomer van deze aard er. Hele schacht met een exquise weven technieken, op de enkels van shell veterloop slanke benen update. Wiggen met verblindende strepen van ultra-high decoratie. Toegevoegd een paar snaren op de wig sandalen ronde kralen decoratie, er is iets een tropische kust.

De wiggen alsof Japan kunstenaar gras Yayoi dichte stippen,louboutin onlinebent u verblind? dit jaar leek te hebben iedereen verliefd 'vervorming van staal', dus 'combat' zeer sterke mozaïek haat dagen hoog in de afleiding. Helder rood is Rob spiegel, go is de focus.