nl-louboutin.reismee.nl

Verenigde Staten, Canada en vond dat de grootste zwart gat horizon van maximaal 200 keer in aarde baan tijden

Astronomen ontdekken twee van de grootste bekende zwart gat tot op heden, elk ongeveer 10 miljard keer keer uit de Verenigde Staten en Canada de zonnemassa. Relevante onderzoeksresultaten zullen worden gepubliceerd in de laatste uitgave van de dagboek aard.

Onderzoekers gebruiken meer dan één grond en ruimte-telescopen en andere apparaten aan het observatorium, de twee enorme zwarte gaten, waargenomen en het verwerven van een meer gedetailleerde spectra van elliptische melkwegstelsels. De twee zwarte gaten zijn te vinden in het centrum van de Melkweg, een van het zwarte gat op de helderste sterrenstelsels in het cluster galaxy Leo in NGC 3,842, een eigen kwaliteit-9,7 miljard keer tijden de zonnemassa, ongeveer 320 miljoen lichtjaren afstand van aarde; een andere grote zwarte gaten zijn op 335 miljoen lichtjaar van de aarde NGC 4,889 in elliptische melkwegstelsels, van gelijke of grotere kwaliteit en de voormalige.

Voorafgaand aan deze, het grootste bekende zwarte gat massa is ongeveer 6,3 miljard keer de zon times, gelegen in het centrum van de Melkweg M87. Maar vergeleken met de twee pas ontdekte zwarte gaten, het werd overschaduwd door de. Nieuwe superzware zwarte gaten niet alleen heeft de mogelijkheid om de planeten en de sterren verslinden, kan absorberen kleinere melkwegstelsels, deze procedure, of voor miljarden jaren of zelfs tientallen miljarden jaren. Onderzoekers zei dat het zwarte gat 'behemoth' is waarschijnlijk biljoenen hemellichamen, verborgen in het centrum van de Melkweg cluster bevatten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!